O nas Inwestycje Aktualności Zespół Kontakt
O nas Inwestycje Aktualności Zespół Kontakt

2022

21.12

Komercjalizacja Pasażu Grodziskiego przekroczyła 80%

Skomercjalizowaliśmy Pasaż Grodziski w 80 procentach.

Intensywnie pracujemy nad realizacją projektu w Grodzisku Wielkopolskim naszym głównym najemcą będzie sieć ALDI. Uzyskaliśmy już pozwolenie na budowę i rozpoczynamy prace budowlane w pierwszym kwartale 2023 roku.

Przeczytaj więcej na:

4.11

Pasaż Sanocki urośnie do 17 tys. mkw. GLA

Powiększamy projekt Pasażu Sanockiego do 17 tys. mkw. powierzchni najmu.

Na tej przestrzeni ulokuje się około 23 najemców, operator spożywczy i restauracja drive-thru. Będzie to pierwszy park handlowy w tym mieście.

Przeczytaj więcej na:

15.09

Nowe projekty: Pasaż Sanocki i Pasaż Leżajski

Planujemy nasze kolejne projekty, tym razem ruszamy na podkarpacie.

– Naszym priorytetem jest budowa parków handlowych w miejscach z dużym potencjałem i najlepszą możliwą dostępnością, dlatego projekty, które realizujemy, mieszczą się w tuż przy ważnych arteriach miejskich. Charakteryzują się również wygodnym parkingiem i atrakcyjnym operatorem spożywczym. – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.

Przeczytaj więcej na:

12.09

Refield – nowa marka na rynku nieruchomości

Refield - to marka, która zastąpi, obecną na rynku od roku 2017, spółkę TUF RE. Całkiem nowa nazwa, a także zaprojektowany od podstaw system identyfikacji wizualnej, to nie jedyne wyznaczniki metamorfozy.

Nasza firma zyskała bardziej wydajną strukturę, która jest odpowiedzią na niezwykle dynamiczny rozwój. Przekształcenie się TUF RE w Refield oznacza budowę podmiotu o większych możliwościach operacyjnych oraz wyższym potencjale finansowym, zdolnego udźwignąć jeszcze ambitniejsze projekty. Zarząd nowego przedsiębiorstwa docenia kapitał, jakim jest zdobyte zaufanie i uznanie inwestorów współpracujących wcześniej z TUF RE, dlatego zdecydował się zachować track record oraz portfolio poprzedniej spółki. Nowa nazwa zbudowana została na bazie dwóch branżowych określeń: “real estate” oraz “field”. Kojarzyć się może również ze słowem “refilled”, oznaczającym “uzupełnianie”. Doskonale oddaje to charakter marki, szukającej przestrzeni do rozwoju w miejscach, które dotychczas były pomijane przez inwestorów.

Przeczytaj więcej na:

Senatorska 2 00-075 Warszawa

kontakt@refield.pl